Panel uživatele

Česká pošta

Obchodní balík České pošty
Česká pošta garantuje doručení následující pracovní den po podání zásilky. Pokud vás doručovatel nezastihne, nechá lísteček v poštovní schránce a zásilka zůstane uložena na vaší dodací poště (kontakt najdete na lístečku).

Tam na vás balík počká 7 kalendářních dnů, než bude odeslán zpět k nám. Můžete ale poštu požádat o opakované doručení zásilky v určitý den nebo prodloužení úložní doby.

Víte, že si můžete
nechat konkrétní, již uloženou zásilku přeposlat na jinou adresu?
nechat již uloženou zásilku přeposlat na jinou poštu v okolí?
zřídit službu Dosílka a nechat si přeposílat všechny své zásilky na jinou adresu?
prodloužit úložní dobu pro vyzvednutí zásilky?
 

Bližší informace na webu České pošty:  

Služby pro příjemce a adresáty...

On-line sledování balíku České pošty...

______________

Doprava zdarma při nákupu

Tisíce výdejních míst!

odeslání českou poštou  odeslání PPL  odeslání zásilkovnou odeslání DPD osobní odběr Snowbear 

______________

INFOLINKA:
+420 721 820 921
info@snowbear.cz

DOSTUPNOST LINKY:
PO-PÁ  9:00 - 18:00

SLEDUJTE NÁS:

 Facebook Snowbear   Instagram Snowbear

Hodnocení obchodu na Zboží.cz

Přihlášení

Tato stránka používá cookies. Vice info